Monday, December 26

no monday blues~~weehehehe :D

hehehehe..no monday blues since its holiday :D~~hehehehe~`me getting better, alhamdulillah..juz batuk and selsema xbaik lagi..n yesterday was my tok buat lawak pulak...i try 2 call abah but cudnt get thru. i totally forgot that both of them went 2 penang, ade kenduri belah family abah n belah mak which is 2day. so, i call umah.thot abah xdgr bunyi fon ke..later,tok yg angkat fon.after salam, i ask, mak ader x tok?she answered depa xdak.depa semua p penang..kenduri adik beradik belah mak hang esok (which is 2day laa).Then i said, xpa la tok.nanti try tpon abah balik laa. Then my tok ask me, farah ka?i was like?eh tok nih, dri td dok ckp, xkenai ka sapa tpon?..then my tok blh ckp, ingt sapa la td..awat suara garau sangat~~huwaaaaa...tok nih, saje jekk..tau la org ngah selsema n sakit tekak..xyah la nk kata sora cek garau~~~n yes, my voice still garau..n i hope by 2moro going 2 be ok since i got 3 lecture class 2moro~~enaff said

No comments: