Sunday, December 18

jolly good mood +pre-sickness sign

eikk??cannot upload video already??ape nih...ish3~~anyway, esok dh start kej balik..xpuas weekend!!oh ya, me so jolly good mood~~xsabar tnggu 07012012..hehehe..yg lagi best awin dh wat ayat2 sedey dier saying that i didnt inform her bout my engagement~~HAHAHA...rase nak gelak2 guling2 jekk kat poh kong td :p~~juz becoz i said that im at poh kong with abg polis a.k.a sharum, terus pk aku skandal ngan sharum..ello, cik awin, bestfren aku kot..tp xley lawan ko, ko kan BFF aku..hehehehe..lap u la awin:D~~~y im so excited on 7th jan?coz sharum is going 2 propose his gf~~weewee...insya allah, i will be there..hahha, si penyibuk nih, mesti nk join jugak :p..hopefully pe yg ko plan 2 menjadi, sharum..aku dh bygkan dh sgala swordman a.k.a member2 ko ngan ko skali nk propose...mmg terbaeekk~~~cerewet gak ko time beli cincin:p~~hahahha..wish my good fren n my sifu all the best on 07012012..ketua platun, tekadkan semangat..:)aku bwk org2 sokongan on that day~~^____^~~haa, awin..jgn dok sedey2..hahahahahaha...n aku pegi seri kembangan lepas hntr pkcik 2 balik..meh lerr dtg umah aku..umah aku de mcm2 dh..hahaha..aku bwk balik khazanah2 dri umah mak ndak :p
eventho ngah in good mood, sign of my sickness dh ada dh..aiyakk...seram sejuk la pas nih..huhuhu..n i need to jumpe tukang urut..kaki makin sakit..huhuhu..to be continue

No comments: