Wednesday, January 30

January...

Assalamualaikum...its early in the morning..yada yada...i know...still wanna post sumthing eventho 2moro class start at 8am...lazy me..huhuhu...after a week mc...8 days 2 b specific...hehehe...not my fault..the doc gave me mc for eyes infection...
coz of dat,been thinking lately bout time out from lecturing...habis daya akal fikiran otak kanan otak kiri digunakan...redha n tawakal selepas ini...n ya,discussion...may Allah guide me the way,insya allah..when the times come,i will post it again bout this...
January,i love january.y?coz after january is february..hahaha...lately ive been doing lotsa thinking..hahahaha...byk masa terluang ye..kikikimchi...coz im 28 this year...hoping it will b one of the best memory i will cherish...n one of the hot topic with my bff was marriage...i cant say when will im getting married...but i hope in january...haha..that was annually joke for me everytime when ppl asked me awk bila lagi...hahaha...last saturday,after watching hansel n gretal with who else,my crime partner,awin, out of sudden i start to talk bout my dream husband...i said,awin ko tau kan aku xnk keje after getting married...aku nak cari laki yg keje travel sbb nnt mesti dier nk aku follow dier...pastu husband aku bwk bmw...awin reply dh mula dh angan2 dier...masalahnyer ada ke laki mcm tue?hahaha...awin mmg suka musnahkn mimpi dan impian...hahhha...awin mesti dh muak with my dream coz dh mcm2 dongeng she heard from me...hahaha...but 1 thing i find masa lepaks at will i am after muvie,bearded guys look so so cool..hahaha

naff said...nite

p/s:krabi story later ye...part 2..hihihi

No comments: