Friday, February 4

cny holiday~~~



my my~~cny hols xbalik kg~~everybody kat umah balik kg..as a ob-dient daughter, i follow~~hahaha...xde buat ape pun cuti nih, since sugadedi xmasuk elaun lagi and past few days nih, my nose manje sangat...huhuhu =(..positive thinking..sakit tandanya allah sayang =)
so i guess 4 days of holidays nih, xde watpe sangat pun..juz duduk umah,surfing net n download muvie~~hohoho..im becoming a pirate master now..huhuhu..hoping cepat la dapat keje!!!!bored to death dh nih...crossing finger to get either one of the job that i wanted to try...n without consulting my sugadedi..huhuhu..tah la..im not being 'si tanggang' tp, the one that my sugadedi ask me to do, i dun do it...huhuu..so me kan..nk jekk bengkeng pe sugadedi ckp..huhuhu..hoping february memberi meaning baru in my life..insya allah

No comments: